唔記得溫默書?仲有呢個記憶法幫到你!

namiheidy
namiheidy 2019-6-24 3,822
在我修中史的三年期間,不多不少都聽到一些傳說:「中史?背書啫。洗講技巧咩。」、「中史啲source冇用㗎,緊係背哂背過嘅嘢啦。」諸於此類的話令我驚訝不已。當然,背書係不可或缺的,但是亦有一定技巧可以學習的。

「死啦!唔記得今日默書啊!點算好啊?」相信唔少同學一定有試過咁嘅情況。係呢種情況下,點樣可以令自己儘快記住默書內容呢?

方法一(適合以文章形式背默的內容)

不論是英文,還是中文(白話或文言文)最緊要先睇一次內容(尤其係文言文),好多人默書會選擇死背爛背,默嘅時候又會突然唔記得自己背過啲咩,最終出黎嘅成績......

係呢啲情況下,如果你默書嘅內容係一篇文章,你可以先理解一下文章內容,將文章或者故事睇一次。大概記住文章内容,咁你默書嘅時候,就大約憑你記得嘅故事內容寫,咁最少就成功咗一半架啦!

當然,如果理解完文章內容後仲有少少時間,就攞枝螢光筆出黎,highlight翻一啲重要嘅專業名詞/動詞/形容詞,令自己對文章印象更深刻,等你默書嘅時候最起碼唔洗眼望望!

方法二(針對默英文生字)

許多時候,老師總會揀一大堆英文生字作為背默內容,如果係默書個日先記得要默,相信好多人會背到崩潰。係呢種情況下,就唔好死記住啦,分咗類先啦!

同學仔可以根據英文生字嘅首個字母,以a-z進行排列。咁講可能同學仔唔係好明,咁我就舉個簡單嘅例子啦!

例如你默書嘅生字有accelerate、zaftig、traceable、macaroni、laudable...

你就可以將佢地咁樣分類先:

accelerate

laudable

macaroni

traceable

zaftig

然後就可以跟順序數返以字母a開首嘅生字有1個、以字母l開首嘅生字有1個...如此類推。排列之後先再記內容咁就可以更快速有效咁記默書內容啦!

免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
namiheidy

namiheidy