由小學四年級連apple都不會拼到英文oral5**最後入了中文大學法律系?

culawstudy
culawstudy 2019-7-22 8,282
我係小學五年班嘅時候由內地嚟香港讀書,嗰個時候啲英文程度真係好差,因為內地英文考試都係給你中文,然後叫你寫番他的英文就可以了。

我係小學五年班嘅時候由內地嚟香港讀書,嗰個時候啲英文程度真係好差,因為內地英文考試都係給你中文,然後叫你寫番他的英文就可以了。

🖌 有一次,係小學玩一個「泡」豆袋嘅遊戲,佢要我串蘋果🍎嘅英文,每拼一個字就拋高一下豆袋,但係我連蘋果🍎嘅英文點串我都唔識,就比高年級負責這個遊戲的人笑我。果下都覺得自己好尷尬。

⭐️之後來到香港,我就讀的小學係村校,整個學校加上老師和學生只有80多人,我那級只有24人,最少人那班只有5個人。真的是超級小的小班教學。

⭐️到了香港,上英文堂依然都唔係用全英文去教,只係課本上面嘅英文單詞係用英文教,所以去到中學嘅時候我連舉手嘅英文我都唔識😖而且那段時間,我的英語發音不準,所以有時候會被人笑。

⭐️之後很幸運,考到了庇理羅士女子中學,讓我的英語在這段時間進步了很多。

📕但一開始到了這所全英語教學的學校時,是完全不能適應的。當老師叫我們舉手嘅時候,我要問隔離同學佢講緊啲乜嘢,或者一啲普通嘅單詞,例如鼓掌我都唔識,系見到人哋做乜嘢我就做乜嘢,英語基礎真的很弱。

如何改善英文口語?

#1 盡量去同外籍老師傾計

就算你講得幾差都好,佢都會比好多鼓勵俾你,最重要係唔好驚講英文。

#2 製造一個英語的學習環境

🔅去到中學我覺得我嘅英文程度進步係最大嘅,因為你老師上堂全部科目都要用英文(除咗中文課)

🔅開學果一兩個月,我係六成都聽唔明老師講乜嘢,咁我就會不停咁問我隔離嘅同學,😽佢好好每一次都會將老師講嘅一句說話翻譯返做中文俾我,都好多謝佢嗰個時候嘅幫助

🔅之後慢慢你會適應呢個環境,因為聽下聽下就習慣了,慢慢(大概1-2個月後)你就開始能聽懂老師說什麼了。

❤️就好似我小學嘅時候去適應點樣去寫繁體字,✍🏻我哋年紀好細嘅時候適應能力係好強,相信我!!唔好覺得自己格格不入。

不是讀英文中學怎麼辦?自己製造英語環境!

🔅人始終都要面皮厚一啲,所以我會當講笑咁樣,同一個外籍朋友傾計用英文,好似好奇怪。我們用全英文交流嘅機會唔係好多,但係都係好似玩下玩下咁嘗試令到自己講多啲英文。

講英語有口音/鄉音?

🔅口音係可以通過你周圍嘅環境去改變。例如我去到大學之後我嘅普通話會因為同台灣朋友相處多咗,朋友聽起上嚟會覺得有台灣口音,而同內地的同學相處多了,說話就有北京腔的口音。

🔅所以如果你想改正自己的英語口音就去聽多聽那個口音的視頻或者歌曲。但要其實語言最重要只不過係攞嚟溝通,不要因為自己口音不準就自卑不敢說喔🗣

#3 跟讀你喜歡的電視劇或者歌曲

🔅如果你好執着自己嘅英文唔係最標準嘅口音,咁你可以花多啲時間,去睇美劇或者睇外國嘅電影去跟住佢哋講,他們說一句,你就暫停畫面,你也跟讀一句,讓自己的發音跟他們大致差不多的時候,就練習下一句,相信這樣慢慢練習的話,口語發音會有很大的進步。

🔅我嗰個時候有一個外籍朋友好鍾意哈利波特妙麗嘅扮演者嘅英式口音,所以佢都發左好多佢接受採訪或者係佢演講嘅一啲YouTube視頻分享俾我,叫我平時得閒可以聽下佢嘅片📺

#4 背稿

🔅另外一個我可以提升自己口語能力的方法,係當我要做presentation嘅時候,我會將自己寫嘅英文稿全篇背晒落嚟,例如我SBA嘅時候,就將我寫嘅文章都全部一字不漏咁背出嚟,💯最後英文SBA都攞到23/24的分數。

🔅因為我知道自己嘅英文作文水平或者係英文嘅口音係唔及其他同學,所以我唯一可以展現自己有自信的一面的方法就係將成篇野背落嚟,然後全程同老師同同學有eye contact👁

🔅去到大學我依然都會咁樣做,所以係上大學英語課嘅時候,我都將一篇3分鐘嘅演講搞背下來,最後都攞到唔錯嘅成績💓

🔅其他同學都會走過來問我用咗幾耐時間背,讚我講得幾好,甚至有同學話我有英式口音,聽到果下都幾感動😭,因為我曾經係比人哋笑話我有鄉音嘅一個女仔。

🔅到咗最後去考DSE嘅時候,我都唔會好驚講英文。🤩所以最後發揮得都幾好,係英文口試攞到5**嘅成績。

🔅我嘅標題只係為咗吸引大家睇落去,我完全唔覺得自己英文很好。

🔅老實說,我啲英文口語到現在都不是很好😂去到大學其他人講英文係好似佢哋嘅母語咁樣,在這方面我也在繼續努力,希望能有進步

🔅分享我的例子也是想鼓勵一開始可能比別人落後的同學,相信只要努力,你也可以做到。

🔅分享一句我喜歡的句子:努力不一定會讓你如願達到你想要的,但努力所帶來的結果總好過碌碌無為❤️

 

如果你們喜歡我,可以到 @culawstudy follow我喔!我會很頻密地分享我的大學生活,學習過程還有激勵大家的小故事喔!期待你們來臨喔!

免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
culawstudy

culawstudy