【時間管理法 】四招神技擺脫拖延症

Smarkle_dse
Smarkle_dse 2020-1-22 3,497
無論係邊個,一拖延該做嘅事情就會出事!今日嘅事就要今日做!從今日開始脫離拖延症、運用神技妙法!做好時間管理!下一個DSE狀元仲唔係你?

無論係男女老少、幼稚園生定係大學生,一有拖延症....就出事啦!嘢又做唔到,試又考唔好!咁點算?今次 AfterSchool 就請黎 Smarkle_dse! 過翻三招必殺技比大家,得勝拖延症!有神技妙法!

如何擺脫拖延症!以下嘅說話,係咪好熟口面?

「哎呀聽日先溫喇😫」、「打埋依鋪機先😇」、「好攰啊,聽日!聽日一定會開始做㗎啦🤗」

喺咪有種躺著也中槍嘅感覺呢😈唔駛驚,you’re not alone,根據非官方調查(遮喺本人觀察),拖延症喺香港學生患病率最高嘅疾病,傳染率極高,雖則唔會致死,但喺對患者嘅生活同埋工作效率有極大影響😱😰

究竟咩係拖延症(Procrastination)?

拖延症即喺點?

拖延症即喺「你明知做咗某啲嘢會令你進步或者幫到你達到你嘅目標,但係你硬喺唔想開始做應該做嘅事」所以,如果你keep住拖延嘅話,就好難先可以達成到你嘅目標😪 

咁點樣先戒到拖延症?

以下有三招,幫你同拖延症講byebye👋🏻全部都喺本人親測有效,在此分享,拍心口有效!覺得有用就請務必儲存、分享同比翻個Claps,以後拖延嘅時候開出嚟提醒自己!

脫離拖延症神技妙法

第一招:口訣勝利法!「3、2、1、Go!」

應承自己,你喺心中倒數完「3、2、1」之後就要彈起身做嘢。我之前會想像自己係一個火箭,倒數完畢,就即刻彈起身!🚀🚀🚀因為之前應承過自己倒數完就要做嘢,所以會逼到自己好決絕咁開始工作,唔會拖泥帶水,拖一段時間先開始。

試下keep住喺開始做任何大小事之前都倒數三聲,咁樣你大腦就會講依個口令記入腦,以後聽到個口令就會即刻開機入工作mode!

第二招:將「事情」斬件!從簡單任務開始!

將一件好麻煩、你好唔想做嘅事斬開幾份。你會發現,完成目標俾你想像中簡單!🎯例如,通常講到目標「溫曬成本100頁嘅notes」,一諗到就會覺得辛苦,令人卻步😰

但喺,當你將件task斬開幾分,確立簡單嘅目標(例如:打開本notes)你就唔會咁抗拒開始去做件事。

當你打開做本notes,就可以set個小小goal比自己(如睇一次第一版嘅內容)如此類推,逐個逐個完成小目標,你會發現,完成件task冇你想像中難👍🏻🥳 就算你中途休息,你都起碼開始咗少少!積少成多,你就好快完成任務,打敗拖延症!🥳🥳🥳

第三招:不斷質問自己!「WHY?WHY?WHY?」

當你好冇motivation去開始做嘢,問自己:點解我要做依件事?依件事對我有咩影響?例如,你唔想開始溫書,你就問自己:依家溫書對我有咩好處?令我喺個test拿到高分?得到同學讚賞?令父母欣慰?再諗遠啲——令自己大學可以揀到鍾意嘅科?讓自己未來有更多選擇?為父母帶來好生活?呢啲全部都係drive到你開始做嘢嘅原因。當你再三提醒自己件事嘅重要性,加上「3、2、1、GO」口令,你就會發現,自己已經唔再拖延😎

第四招:改變自己內在心態 

記住,世界上冇人可以逼到你做嘢,唯獨是你自己先可以做到。你喺你生活嘅主人,想擺脫拖延,除咗運用以上嘅tips黎幫助自己之外,更加重要嘅係改變你自己內在嘅心態。加油:)

——希望大家睇完 Smarkle_dse 嘅文章之後,都可以下定決心擺脫拖延症!明知道個件事情係一定要做嘅!不如就趕快去完成先啦🥺係咁拖、係咁拖~到時候想做都冇得你做啊😭

已經拖到冇得再拖,但係真係好累好需要休息?決定唔到應該休息定係通頂溫書?即刻睇下Smarkle_dse 嘅 《應唔應該通頂溫書?記得 Sleep is for the STRONG》

 

免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
Smarkle_dse

Smarkle_dse