【DSE Econ】⁣⁣7科45分教你踏上經濟5**之路⁣

Carson @明道教育經濟科
Carson @明道教育經濟科 2020-1-16 14,980
@dsefreegiveaway向AfterSchool嘅同學們分享佢由中四到中六點樣去讀Econ,直至攞5**。從校內自修、網上自習到校外模擬試嘅經驗,想知 7科45分經濟嘅心路歷程?Click開睇下啦!
@dsefreegiveawayAfterSchool嘅同學仔們將會做一個極詳細嘅分享,會記錄由中四開始到中六點樣去讀Econ,直至攞5**。 
喺學習零散嘅新知識之前,有冇諗過需要先建立一個系統性嘅學習模式?我係Carson,多年來透過DSE Econ補習幫助學生輕鬆取得大學入場券。想知道我嘅教學理念同往績,即撳:經濟補習名師 Carson | AfterSchool

⌛️ 喺學校時期

其實係中四開始之前,我已經喺Herman Yeung Channel都睇左差唔多咁半個DSE Syllabus 嘅片,所以其實我由中四開始已經冇聽學校嘅老師講書。因為Herman Yeung啲片其實已經將好多嘅Concept講得好清楚。所以如果你係中三中四又係讀Econ嘅話,我係非常建議你快啲去睇晒佢,其實只需要大約一個禮拜嘅時間,每日睇一至兩個鐘,就已經可以睇晒所有嘅片。所以,我由中四開始上Econ堂就喺到自己操past paper,有唔明白嘅位先問。
其實我由中四下學期開始,到中六嘅考試,都係keep住Econ嘅全級第一,所以推動我讀書嘅動力就係希望自己唔會跌落嚟。其實DSE水平Econ來講真係唔算特別難,但係去到中六嘅時候,我成日都會質疑自己究竟自己係咪真係去到5**嘅水平,因為即使係喺自己學校攞全級第一都好,都唔代表你嘅水平係真係去到5**,或者係真係去到全港最top。
而直到我喺升中六嘅一個暑假,我有個朋友俾咗一份Cliff Yeung嘅MC卷我做,係Cliff Yeung 2018 Mock 嘅MC,我做完之後,發現45條入邊只係啱28 29條,連level 3都未有,我就發現咁樣唔掂,因為有好多嘅題目都唔明點解個答案會係咁。所以嗰陣時就發現,自己學校嘅Econ嘅水平真係唔算太高,即使係全級第一,都未必會有5**。 

💊 Econ 補習導師推介?

由於唔知自己可以點樣自己讀先可以攞到更高嘅分數,因為Econ Concepts係真係好難透過自己去理解,如果冇人教你嘅話,你根本未必會明白一啲好心或者好詳細嘅邏輯。所以係中六嘅時候就去咗補 Cliff Yeung嘅 hybrid intensive,而我諗如果冇Cliff Yeung,我都唔會又5**。因為上佢堂,同埋做佢嘅Mock卷,真係有好多新嘅概念,或者之前唔清嘅概念係可以學返。同埋即是有啲咩唔明都好,問Cliff Yeung嘅答案都係一定最準。我諗讀Econ嘅人都知,Econ入面有好多嘅概念或者題目都係好有爭議性,所以Dse成日都會刪除某啲嘅題目,而日校老師又唔能夠解得清楚,所以問佢就最啱。 

❗️Econ 經濟清 Concept 兩大方法:

1️⃣ 做 Cliff Yeung 嘅 MC 卷

我由佢2012份MC開始啱30幾條,操到2019 mock卷入面我啱40幾條MC, Cliff Yeung Mock卷出名難,啱到40幾條係近乎無可能嘅事,而我竟然做到,帶嚟嘅成功感係完全大過DSE考得好。
唔係話幫佢買廣告,而係我相信好多補過佢嘅人都會好認同我咁樣講。當我係佢嘅MC遇到問題嘅時候,我會打爛沙盤問到篤,係落堂之後問佢10幾分鐘問題。上佢嘅堂唔單止學到好多嘢,仲喺會令自己變聰明!

2️⃣ 睇 A-Level 嘅教科書

因為DSE嘅教科書成日都係講一半唔講一半,一啲重要嘅Concept 簡單化,但佢簡單化嘅方式又唔會令到人理解嗰個Concept。
例如MC curve 嘅先跌後升喺DSE入面係完全冇咗,DSE課程又冇解釋到Law of diminishing marginal return 邊際遞減回報定律同MC curve 嘅關係,雖然呢啲內容未必會考,但係對成個課程嘅理解係非常之重要。
睇完之後,你可以試吓挑戰A-Level嘅MC,因為有啲MC係適合DSE嘅課程組,而且通常考得更加深入。尤其是Externality 界外效應嗰課,DSE係唔會考到咁深入,所以攞嚟check自己Concept 就係最好。
除咗以上提過嘅方法,無論你喺想Econ補底定喺aim緊奪星,都可以Check下AfterSchool經濟課程,話唔定下一個奪星嘅就喺你!
免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
Carson @明道教育經濟科

Carson @明道教育經濟科

【明道教育導師】🌋明道經濟晦明不休,求道不懈。.🌋DSE Econ 97% 親奪 5**⛰️戰績最強:2023DSE 5**x13,5*x29,5x53🏔️自修生市場領導:曾助三位由0上5**🗻筆記中英對照,拔尖補底分流.➡️ @lumos_dse / @dse.economics➡️ 課程查詢/試堂/報名請DM我。.來,跟我踏上經濟這星辰大海🌊

相關課程