【DSE備戰攻略】點樣可以迫自己讀書?!

kmc0178
kmc0178 2020-2-14 13,982
攰嘅時候就個個都有㗎啦,溫左咁多個鐘梗係覺得悶啦。咁但係要點樣先可以令到自己繼續捱落去呢?我哋有啲小貼士俾你,希望你有動力繼續溫書!
攰嘅時候就個個都有㗎啦,溫左咁多個鐘,都會覺得悶。咁但係點樣先可以令到自己繼續捱落去呢?今次 AfterSchool 就搵嚟 @dsefreegiveaway 話你知一啲小貼士同埋有咩可以變成你嘅溫書嘅動力,令你繼續努力備戰!

三大迫自己溫書嘅貼士

Credit: unsplash @XPS
Credit: unsplash @XPS

1️) 減少Distractions

溫書嘅時候唔好望電話,知你班人唔會做到,一定會忍唔住偷睇電話。所以最直接嘅解決方法就係唔好帶電話去自修室!即使帶咗都一定要熄機然後擺落袋最入嗰格。

2️) 去遠啲溫書

最好可以去啲遠少少嘅自修室溫書,雖然車程會長啲,但係你唔會時時刻刻都諗住返屋企或者出去食野。個人推薦洪水橋圖書館嘅自修室、調景嶺圖書館自修室,呢啲自修室全部嘅設備都好靚同好新淨。
但係盡量唔好去啲旺區嘅自修室,例如旺角花園街圖書館自修室,因為你溫溫下書就會想落去行;屋企附近嘅自修室都唔好成日去,因為我自己就成日覺得不如返屋企溫,但係返到屋企就唔會溫。
仲有咩好地方溫書?可以睇下《【溫書好地方】一文睇哂全港邊度溫書好!》~

3️) 用電話溫書

有時候我哋都無可避免地要用電話,例如係搭車嘅時候,你唔會咁得閒攞晒成本書出嚟慢慢溫,又或者攞份pastpaper出嚟做,因為咁樣好唔方便。所以最好嘅方法就係用電話溫書,例如事先將一啲練習影低佢,係搭車嘅時候睇。
又或者同同學或者朋友喺WhatsApp入邊互相問問題,例如互相問吓字訓、出吓MC咁樣。咁樣你一打開WhatsApp想同人傾計嘅時候,你就會見到朋友問你嘅學術問題,而唔係同人吹水嘅記錄。
(各位都可以考慮喺AfterSchool嘅問答社區問下同學仔唔同嘅問題架~)

製造動力 • 繼續備戰

Credit: unsplash @craftedbygc
Credit: unsplash @craftedbygc
講到點迫自己溫書,其實我覺得每個人溫書嘅動力都唔同。但係我都想同大家分享下究竟係我準備公開試嘅時候,有啲乜嘢動力去迫使我溫書。

對科目有興趣

我覺得第一就係興趣,雖然呢個原因真係好廢,但係如果你鍾意嗰一科嘅話,你真係會為咗個科仆心仆命,付出好多好多嘅時間去溫。
就例如我真係好鍾意經濟科,所以我除咗去做past paper之外,我更加會自己出卷,亦都會睇一啲A-Level嘅教科書,因為我知道我學DSE嘅嘢已經唔夠,同埋DSE嘅嘢好多都係錯嘅,所以為咗追求更正確嘅知識,我就會去睇更深嘅教科書,從而去加深我對唔同概念的理解。

知多啲就好了

當然有啲科目我自己冇咁大興趣,例如我自己對Bio同埋Chem本身係冇咁大嘅興趣,因為我其實鍾意歷史啊、中史呢啲文史類嘅課,但中三嗰時就揀咗Science讀,所以我本身Science嘅成績同埋對science嘅興趣都唔大高。
所以,其實我依兩科真係冇乜興趣去逼我讀,所以其實係中四五嘅時候,我呢兩科嘅成績都唔係特別好。去到中六,我就成日都抱住一個心態,就係其實我讀Chem同埋讀Bio都係最近去到中六嘅啫,我人生之後就唔會再接觸atoms啊、循環系統之類嘅嘢,所以何不喺一刻讀好啲,盡量增廣自己見聞呢?
即使我對呢啲科目冇乜興趣都好,我本着一個知多啲就好嘅心態呢讀,盡量希望係自己唔再想掂呢兩科嘅之前學多少少,當俾個機會自己去學多少少野。可以,去到最後,我覺得唔好抗拒某一個科目先係最重要嘅,如果你一抗拒嘅話,你見到佢都唔想讀嘅話,你根本就唔會有心機讀書。所以每次讀書嘅時候,可以抱住一個心態,就係讀埋呢半年啦,我一世都唔會再見到佢㗎啦!

考試只係一場遊戲

其實我唔知大家嘅讀書嘅動力係啲咩,我諗好多人都係話想入大學。但其實對我來講,讀書嘅目的從來都唔係為咗入大學,或者推動我努力讀書嘅動力唔係為咗話入某一啲嘅科目。
其實,我一開始並冇諗過自己會考得咁高分,我想讀嘅科目亦都唔需要咁高分,我原本只係諗住考得一次就盡力啦嘅心態去考。
同埋我當考試只係一場遊戲,由細到大我都好鍾意爭贏,凡事都要做第一,如果輸咗嘅話會覺得好冇面,所以我係唔想衰比人哋睇,尤其是我自己喺校內嘅成績都唔差,例如係通識、經濟科成日都係考頭一二名,如果自己喺校內考得咁好,出到去有冇5**我話,我會對唔住自己囉!我亦都會唔敢面對自己,比賽最後依兩科都考都5**,等我唔使跳樓!

你嘅好勝心去咗邊!?

而且,我覺得好勝心都係一個推動人讀書幾重要嘅因素,如果你本身個科考得好,你唔會想你自己第一第二名俾人搶走,所以你就會更加之努力讀,我以為係你考得好之後,你會越嚟越想讀。當然,我都曾經試過考得差,例如喺某啲嘅通識卷攞唔到好高分,果幾次真係非常之sad,所以係每次有啲咁嘅經歷之後,我都會更加之努力讀,同埋佢問個老師點解我攞唔到高分。呢個係我一個給大嘅讀書動力。
唔知 @dsefreegiveaway 嘅溫書貼士有無幫到你呢?有動力但係溫書嘅時候都仲係好眼訓?!唔緊要等小編教你點樣 HACK YOUR BODY啦!
免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
kmc0178

kmc0178