通識資料回應題—不得不知四大重點

Issac 通識
Issac 通識 2019-10-25 8,388
DSE LS卷一!一定要知道嘅四大重點!見到卷一有新題型唔好恐慌、先做有信心嘅題目、Data based Question人比咩你寫乜,謹記留意政治題!

明明卷一已經寫滿曬字點解成日都攞唔足分?今日通識尖子Issac導師就會教導你卷一一定要知道嘅四大秘訣!!


1. 見到卷一有新題型切勿驚慌

說2015年考生見到題3b問全球關注點這個嶄新的字眼頓變手足無措,有部分同學更放棄作答😰,但其實你要知道,你未見過其他人都未見過,唔需要自亂陣腳。更何況這字其實可看作全球議題即可。

2. 先做有信心的題目

無人話過卷一要順序做。卷一務必是選你最有信心的題目先做,如果第一題你冇信心做或唔識做,你死磨爛磨其實都冇用,反而後面你識做的題目就少咗時間做。

對咩題目都冇信心?咁係因為你未了解通識真正玩法~
一齊同Issac Sir 暢遊通識嘅茫茫大海


3. 資料回應題,人比乜你寫乜

謹記卷一係資料回應題,所以所有作答論點大多必須以扣緊資料作答,就算你十分熟悉相關議題,都唔好無限擴寫自己所學,資料比乜你就寫乜。

4. 留意政治題

留意政治題,近兩年均無直接出政治題(2017題3b都可以叫半題),今年會唔會出我唔敢講,但就算出政治題係資料回應題,亦不必太驚恐,因為就算c題你唔熟,a、b題你都可以就著資料歸納出一些有用的結論。成題唔做,係大忌

想答好政治題,但係問心對政治又唔係好了解?
比個機會比Issac Sir幫下你啦~





免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
Issac 通識

Issac 通識

你有一顆想靠通識入心儀大學的心嗎?你知道通識考評玩法嗎?你有無想過用最少時間溫習,但可以喺DSE完美KO 通識嗎?Issac大學本科主修通識教育,真正專科專教!而且在學期間已有教超過20間中學通識課後班經驗,教授學校涵蓋Band 1-Band 3,不論你是來自什麼程度的學校,我也深明你們在學習通識科的困難之處,從而對症下藥,要你100 %信心上試場、入大學!Issac教學理論及實踐並重,多年來受無數學生讚揚及好評,2018 年Issac 學生近60%奪Level 5以上,95%奪Level 4以上,被封為通識考評鬼才。補通識,捨Issac 其誰?"