簡單用幾分鐘,將你學習效能提升N倍?!

AfterSchool
AfterSchool 2019-8-29 4,261
溫書成日分心點算?比我幾分鐘,教你提升學習效能,成為DSE狀元冇難道!

比幾分鐘時間我,好快,我教你將學習效能提升N倍!


有無發現成日讀讀下書都比嘢distract?

想揾資料變咗睇YouTube、問同學嘢變咗碌IG、揾支筆變咗睇電視⋯⋯原來呢一切嘅disctractions好有可能係同你嘅學習環境有關!今日我就同你分享四招,助你準備一個良好嘅學習環境🗯️大幅提升你嘅學習效能!


1. 遠離煩囂🤫誘惑的地方:

關手機吧孩子📱~

明明知道有癌症仲唔去切除?明明知道手機就係最阻礙自己溫書嘅嘢,仲放佢係身邊?

比起出成績之後先後悔嘅「長痛」,不如一下子📴關機!

長痛不如短痛嘛🤪


2. 必須是你熟悉、覺得舒服自在的地方🏡(唔係你張床)

成功嘅關鍵在於有冇專心去做~

如果係熟悉嘅環境,除咗令你有安全感外,更重要嘅係你唔會因好奇心嘅促使而令專注力分散👽

咁邊度好啊?除左係自己屋企之外~都可以係學校自修室、或者其他自修室~甚至乎係自己成日去嘅咖啡店☕️

首要守則係你要熟悉個個地方😲


3. 井井有條的環境!🏡

學習環境不宜於過於雜亂,整齊的地方有助於你不分心在其他事上。你應把所有需要的文具準備好,並把所有不需要的事物移除。這樣做能令你更易集中在學習上,思緒亦不會因雜亂無章的環境而分心。


4. 明亮清晰☀的學習環境

明亮的環境也有益於你的學業,充足光亮的光線不但能保護你的眼睛,有助視物外,亦有效令你長時間清醒專注在你的學習上。最簡單的辦法就是在你的桌上放上一個檯燈💡,你便可以隨時按你的需要去調節光度。


最後,方法就比咗你!但如果你唔實踐,都只係無謂之舉!覺得實用就分享埋比你朋友喇!


係咁多!希望今日你又袋到啲嘢落袋喇!

免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
AfterSchool

AfterSchool

AfterSchool 是一個針對DSE而設的網上補習平台,課程涵蓋多個 DSE 科目,讓同學足不出戶就可以享有優質教學。註冊用戶人達 50,000 人,當中超過四分之一學生為應屆文憑試考生,是全港最大型網上補習平台。