DSE 14星狀元教你點有效去減壓

Monica Chan
Monica Chan 2019-6-3 6,050
我盡量搵左唔同嘅方法減壓,減得黎又盡量唔好浪費自己時間,盡量確保時間都係用得其所。

我盡量搵左唔同嘅方法減壓,減得黎又盡量唔好浪費自己時間,盡量確保時間都係用得其所。

1. 長假期/星期六、日

中六暑假其後差唔多逢假期都去自修室。自修室好處係人群壓力可以令你有比較心態,做得更快,但同時都好容易令你覺得好有壓逼感,所以我會盡量搵方法處理呢種壓力。通常我都會搵埋一樣有心讀書的好朋友一齊溫書,做戰友,眼訓嘅時候互相車醒大家、食lunch果半個鐘傾下計、之後再一齊chur,心靈上都叫有個支持。

另外我都會帶少量零食去自修室,可能做完一份paper個腦癱瘓就出去啪粒糖/朱古力/energy bar/咩都好,順便呼吸下新鮮嘅空氣,每2-3個鐘好頂唔順就比個15分鐘break自己,鬆下個腦先再對卷/溫書做嘢,頭痛就飲D暖水/食藥。BTW女仔每個月M到都會好攰,甚至有時會好痛/喉嚨痛/病(我就係)

中六打後更加要好好愛惜身體,平時已經要戒食/飲凍野同熱氣野,如果你真係戒唔到,至少黎M前一星期開始都要戒(如果唔係真係條路自己揀,______________… 我已經死過好多次…真係真心忠告)。喉嚨痛盡量食番有2,4-dichlorobenzylethanol(或者有其他antiseptics)嘅喉糖,舒緩喉痛同時殺菌消炎,唔好淨飲蜜糖水,更加唔好黎緊M飲/食太多朱古力,朱古力同樣熱氣,容易令妳黎M期間喉嚨痛更嚴重。隨身帶定止痛藥,萬無一失!!男仔有咩注意點我就唔太清楚,如果有嘅話歡迎補充?‍♀

另外我都提過溫全日嘅話,個人建議多數時間9AM溫到7/8PM都好收手(除非太多野趕住溫),剩翻嘅時間同朋友食個晚飯傾下八婆野又好、呻下煩惱又好,咪鬼再溫書/掂D書!!由朝溫到晚會痴線?!唔好忘記你仲有幾多日子要捱,唔急於一時啦。食完晚飯如果早(8/9PM)我會去行海皮散步/由自修室步行返屋企(約半小時)當散步,聽下歌,放鬆下,返到去沖涼訓覺,咩都唔好諗,好好休息。

2. 返學日子

中六返完學又做完pre-mock通常已經好攰,如果未到1/2月我最多會自己操多1/2份paper(係屋企/學校/自修室),對埋答案然後就收工。中間可能會隔餐晚飯,晚飯之前我會每1/2日抽時間跑步(因為果陣太熱愛跑步),如果無時間就係屋企做體能(上Youtube search FitnessBlender/XHIT Daily/HIIT 會見到好多10分鐘內嘅workouts,好省時間但可以出到一身汗),畢竟適量運動可以比精神藥物更有效調節你嘅情緒,同時又維持健康(下省1000字)。

至於煲劇果D個人就唔太建議,始終連續劇成日吊你癮?睇完短期內好難集中,日日都分心,戒得就戒左佢。當然,每個人都有適合自己嘅一套,我果套同你唔同唔代表你果套唔work,最緊要係搵到一個方法幫到你減壓又唔會令你太輕鬆/唔想讀書,等呢套方法陪你捱過DSE。面對人生一個重要嘅分岔口,有壓力係絕對正常,你亦唔係唯一一個,唔使怕左佢。當然,爆煲嘅時候你或者好難睇到希望,因為你個腦俾人hack左,但凡事俾個機會自己,應承自己做任何事之前,傷害自己之前揾個可靠冷靜嘅朋友睇住自己,唔好俾情緒吞噬。加油!!

免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
Monica Chan

Monica Chan

Monica為18 DSE狀元,去年於文憑試奪得七科5**的佳績。現於香港大學醫學院就讀,亦曾受邀到中學教授!七科各有難度,亦需要掌握不同的技巧,要在三年高中內變得爐火純青,實在需要一套完善的讀書技巧與時間分配策略。雖然大學學業繁重,但作為文憑試過來人,佢都好希望抽空將自己研發貼地嘅各科心得、多年累積嘅經驗一一傳授比你!