Time Blocking—應付拖延症

AfterSchool
AfterSchool 2020-1-27 9,547
嗱嗱嗱,我知你一定試過坐低溫習嘅時候,突然又比其他嘢影響或搞到你分心,例如係手機嘅notification,而好多時你都會同自己講「休息多十分鐘就認真溫習!」,而通常呢十分鐘係無窮無盡,不斷延伸落去,最後你就會發現自己hea足成日,但係咩都無做到?早前就同大家介紹咗Pomodoro Technique(蕃茄工作法),有興趣可以睇翻!而今次想同大家介紹嘅係一個叫做Time Blocking嘅小技巧!

嗱嗱嗱,我知你一定試過坐低溫習嘅時候,突然又比其他嘢影響或搞到你分心,例如係手機嘅提醒(Notification)。

而好多時你都會同自己講「休息多十分鐘就認真溫習!」,而通常呢十分鐘係無窮無盡,不斷延伸落去,最後你就會發現自己hea足成日,但係咩都無做到?早前就同大家介紹咗Pomodoro Technique(蕃茄工作法),有興趣可以睇翻!

而今次想同大家介紹嘅係一個叫做Time Blocking嘅小技巧!

何謂Time Blocking

簡單嚟講,假設你已經清楚了解今日嘅目標,知道每個tasks所需嘅時間,你應該係自己嘅calendar上面mark翻低幾點到幾點要做咩,最好就幫自己Block埋食飯同玩嘅時間,然後儘量跟住自己安排嘅時間表做嘢。

但喺我可以100%肯定一開始用呢個方法你係會跟唔到個時間表,例如個task所需嘅時間比你預計嘅長,又或者你啊媽突然叫你幫手收衫。

出現呢啲突發情況?唔緊要!只要即刻調教翻個時間表,再重新開始,久而久之用呢個方法用得多嘅時候,你嘅time blocking就會越黎越準,而當你越黎越依賴你嘅calendar嘅時候,亦都係幫你build up緊一個習慣—係適當時間做適當嘅嘢,而唔係隨心所欲做咩就做咩。

電子定實體嘅Calendar好?

呢樣嘢真係因人而異,我自己就鍾意電子,因為電腦手機都可以即時同步睇到,而且有咩變動嘅時候都可以輕鬆拉黎拉去。當然啦,有啲人都係鍾意自己有本靚靚嘅記事薄去做Calendar,最緊要都係你開心!

免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
AfterSchool

AfterSchool

AfterSchool 是一個針對DSE而設的網上補習平台,課程涵蓋多個 DSE 科目,讓同學足不出戶就可以享有優質教學。註冊用戶人達 50,000 人,當中超過四分之一學生為應屆文憑試考生,是全港最大型網上補習平台。