Issac 通識
Issac 通識
通識

Issac 通識

資歷實力 無可匹敵
  • (935)|2365位學生
導師介紹
你有一顆想靠通識入心儀大學的心嗎?你知道通識考評玩法嗎?你有無想過用最少時間溫習,但可以喺DSE完美KO 通識嗎?Issac大學本科主修通識教育,真正專科專教!而且在學期間已有教超過20間中學通識課後班經驗,教授學校涵蓋Band 1-Band 3,不論你是來自什麼程度的學校,我也深明你們在學習通識科的困難之處,從而對症下藥,要你100 %信心上試場、入大學!Issac教學理論及實踐並重,多年來受無數學生讚揚及好評,2018 年Issac 學生近60%奪Level 5以上,95%奪Level 4以上,被封為通識考評鬼才。補通識,捨Issac 其誰?"
  • 學生評價
  • (935個評價)
4.6
導師分數
4.6
導師分數
68%
22%
6%
1%
0%
Ruby
Ruby
2020 DSE 考生 - 港澳信義會慕德中學
概念清楚,最好的可做功课改正
Tsz Cheuk TC
Tsz Cheuk TC
Issac Sir喺今次第10期推出咗貼題班, 會重點分析同埋重溫必用嘅概念字, 另外今次會教埋通識所有卷一嘅題型, Issac Sir會同我哋分析部分題目嘅寫法, 同埋用咗啲乜嘢概念字, 再結合番我哋曾經喺通識唔同嘅單元學過嘅嘢, 畀我哋知道某一啲概念字可以應用喺邊啲議題, Issac Sir仲畀咗卷二常用嘅比較平台畀我哋參考, 方便我哋可以啲記咗嗰啲比較平台, 將佢帶入考場。Issac Sir仲挑選咗一啲有機會會考到嘅議題, 額外準備咗唔少材料, 方便我哋日後上到考場可以用得上。
擺渡人👁
擺渡人👁
2022 DSE 考生
呢個課程對我超有用,我特別中意概念詞的部分。有時候做練習唔知有咩概念詞可以用,浪費左好多時間解釋又可能無分。
dsefighterrr
dsefighterrr
2022 DSE 考生
導師解釋得好清楚,令本來好怕見到政治題嘅我冇咁擔心,資源配套亦都非常充足,筆記內容詳細,仲有額外試題,方便將學習到嘅知識應用落練習度
導師文章

Issac 通識

資歷實力 無可匹敵