卷?不是這樣操的!今日開始!更新操卷方法啦!

AfterSchool
AfterSchool 2020-1-22 6,558
大家有無試過明明都做曬舊時啲past paper但係考試個陣都係唔識做?定係你覺得你真正考個份永遠都難過啲past paper?    咁可能就係因為你無用到好正確嘅方法啦,搞到你未能夠有最高嘅成效。    AfterSchool教你點先可以有效率咁做啊?

大家有無試過明明都做曬舊時啲past paper但係考試個陣都係唔識做?定係你覺得你真正考個份永遠都難過啲past paper?

咁可能就係因為你無用到好正確嘅方法啦,搞到你未能夠有最高嘅成效。

咁點先可以有效率咁做啊?

 

1. 溫完書先好做past paper

除非你真係對個個課題好深印象,倒轉背都識啦,如果唔係嘅話就去溫書先。如果當你咩都唔識就去做嘅話,你只會覺得好大挫敗感,到時搞到自己無曬心情再溫落去就唔好啦

 

2. 做完要寫總結同研究一下錯左嘅題目

做完對左答案之後,搵本筆記本記低自己錯左嘅地方,因為呢啲就係你唔明或者唔小心嘅地方啦。

錯左之後要諗下自己點解會錯,同埋條題目背後嘅概念又係啲咩。將佢地寫低,呢本簿寫下寫下就會儲儲埋埋左好多你曾經錯過嘅題目,到考試之前就可以再攞出來睇,避免自己再錯啦

 

3. 越難嘅題目就越要做多啲

可能當你見到呢條唔識嘅時候就會skip,但其實呢啲題目先更加要做多啲

呢啲有挑戰性嘅題目正正就係會係dse裡面出,而當大家都唔識而你識嘅時候,就係你突圍而出嘅機會啦。

所以,越唔識嘅題目就越要做多啲,但同時都千奇唔好掛住做呢啲進階題但唔做好基礎題啊,咁樣只會得不償失。

4. 用計時嘅方式提升做卷速度

平日做卷嘅時候,同學可以試下用計時嘅方式,計算自己的速度到底有無提升

因為倒時嘅時候,你可能會覺得仲有好多時間然後慢慢係到hea做,但係去到最後又搞到做唔曬份卷。

但計時的話,就可以令你在練習嘅時候都處於緊張嘅狀態,鍛煉速度,並且自己有多啲時間可以check卷。

 

跟著呢啲方法,就可以更加有效咁操卷啦!咁樣做之後,你會感覺到你咁樣做先真係對自己有幫助,做卷都做得更加得心應手!

 

【Reference】

http://dse00.blogspot.com/2016/01/dse-5.html

https://www.youtube.com/watch?v=0Alq8gbaFF0


 
免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
AfterSchool

AfterSchool

AfterSchool 是一個針對DSE而設的網上補習平台,課程涵蓋多個 DSE 科目,讓同學足不出戶就可以享有優質教學。註冊用戶人達 50,000 人,當中超過四分之一學生為應屆文憑試考生,是全港最大型網上補習平台。