考緊DSE💔三個單身嘅好處

AfterSchool
AfterSchool 2019-4-10 2,907
今日情人節,單身嘅同學悶悶不樂?等我話你知「單身」係DSE入面有咩優勢喇!

今日情人節,單身嘅同學悶悶不樂?等我話你知「單身」係DSE入面有咩優勢喇!

⭐️優勢#1 慳錢!

拍拖、行街、睇戲、食飯,樣樣都係錢,真係睇兩場戲再食個飯就已經等於外面傳統補習社一個月嘅學費。你屋企係中產就話姐,如果唔係真係打幾份part time都搞唔掂呢啲消費!到時唔好話補習,分分鐘筆記都買唔起 :(

⭐️優勢#2 慳時間!

日日放學都要拍拖,weekend又要拍拖⋯⋯冇錢事少,用晒啲時間就事大,唔好話溫習,到時真係分分鐘連學校功課都搞唔掂!

⭐️優勢#3 有朋友!

古語有云「有異性,無人性」,係人都知身邊嘅朋友一拍拖,就好似少咗個朋友一樣!唔想少咗啲朋友?聽落都係單身著數啲!

咁多位單身嘅同學睇完上面嘅分析係咪舒服咗啲呢~(好似自己呃自己咁😭)

😱我拍緊拖咁點算

「錢」、「時間」我都幫到你,話晒AfterSchool打破二十年不變嘅傳統補習模式,幫同學用【十倍效率、一半時間、安在家中】就可以輕鬆備戰DSE!而且每個課程都只係百零二百蚊😎平出面5成左右喇~

最正嘅係你仲可以搵個安靜嘅地方,同另一半一齊邊拍拖邊上堂😍好過你去補習社多人之餘啲人又要話你放閃🤣

無論你係A定O,AfterSchool都會一視同仁,只要你肯付出,我保證可以以軍師嘅身份幫你南征北討,輕鬆KO DSE!

即睇有咩課程



免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
AfterSchool

AfterSchool

AfterSchool 是一個針對DSE而設的網上補習平台,課程涵蓋多個 DSE 科目,讓同學足不出戶就可以享有優質教學。註冊用戶人達 50,000 人,當中超過四分之一學生為應屆文憑試考生,是全港最大型網上補習平台。