五個實用招式—助你解決拖延症

AfterSchool
AfterSchool 2019-4-10 5,332
第一招—任務表   其實同to-do list一樣,都係要將自己今日要做嘅事寫低,同埋紀錄低自己有無成功做到。但係除左呢兩樣之外,仲要記低令你分心嘅事情,再睇下自己有無成功避開到佢地嘅誘惑!

第一招—任務表


其實同to-do list一樣,都係要將自己今日要做事寫低,同埋紀錄低自己有無成功做到。但係除左呢兩樣之外,仲要記低令你分心嘅事情,再睇下自己有無成功避開到佢地嘅誘惑!


第二招—逆向規劃


逆向規劃簡單嚟講就係先諗下你想達成一個咩目標,再掉翻轉諗下要點樣做先有機會做得到!下面比個例子你參考下~


我而家努力讀書,朋友、屋企人都會見到我嘅進步,再加以鼓勵我。而係達成呢個結果之前,我必須跟著自己嘅to-do list去做,唔容許自己懶惰。而係達成呢個結果之前,我要為自己編排好曬每一日要做嘅事,等自己可以跟著呢啲目標去做。而係達成呢個結果之前,我同自己講唔可以咁輕易放棄,要向著自己訂立好嘅目標去做!


呢個過程最重要就係要將你嘅計劃細分成具體嘅步驟,佢可以幫你完成由「想」去到「做」呢個過程!


第三招—五分鐘計劃


當你醒起自己應要溫嘅書但係遲遲都未開始時候,同自己講:「我而加開始溫五分鐘先。」五分鐘之後就再決定下一個五分鐘要做啲咩,直到你決定停。去到最後,你會發現自己不知不覺間會溫左好耐。


第四招—將事情分為「追趕」,「跟進」,「超越」三類


要「追趕」係被拖左好耐既,而加仍然緊迫任務。對於呢種任務,每日要花多少少時間,直到將裡面野慢慢消化曬。


而「跟進」係而加做緊任務。對於「跟進」任務,每日都要做少少,唔好令佢變左「追趕」。


「超越」就係deadline仲有好耐,但係提前做完可以減輕自己日後負擔或者增加自己興趣任務。對於「超越」既任務,每日花多少少時間完成,向著自己夢想方向一步步前進。


第五招—愛上你做緊嘅野


就好似我係上就已經講過,當你愛上左個件事之後,你自然就吾會拖落去架啦!另外,根據普雷馬克原理,如果你好好咁完成左唔鐘意事情之後,緊接做一樣好鐘意事,你就會削弱對前一件事的不喜歡。所以,不妨為自己設立一啲鼓勵,例如溫左五課之後就可以睇一集韓劇,咁你動力可能就會高啲架啦!


希望大家睇完呢兩篇之後可以發現自己係邊一種拖延問題,並且對症下藥啦!睇完呢個post既你就快啲放番低部電話,繼續做你要做野啦!

免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
AfterSchool

AfterSchool

AfterSchool 是一個針對DSE而設的網上補習平台,課程涵蓋多個 DSE 科目,讓同學足不出戶就可以享有優質教學。註冊用戶人達 50,000 人,當中超過四分之一學生為應屆文憑試考生,是全港最大型網上補習平台。