DSE ENG:Paper 4 Speaking 特訓營

4.7 (67)
丨245位學生已經報讀

相信大家作為 2024 DSE 嘅考生,唔多唔少都會開始擔心 Oral 嘅來臨。面對住一份已經消失咗好幾年嘅分卷、面對住日校老師可能都無重視過嘅 Oral、面對住一份甚至比筆試更早考嘅 Paper 4 Speaking,你又為此而準備過啲乜呢?

正正係因為大家都為此感到迷茫、感到不知所措、唔知道應該從可入手,所以喺呢個 Oral 特訓營入面,我將會整合曬過從咁多年嘅 Past Paper 同 Candidates’ Performance,用唔同嘅真跡同實例去話俾大家知:點樣先可以喺 Paper 4 Speaking 消失咗咁多年後,你嘅表現依然可以令人眼前一亮,輕鬆拎走 5**!

當然要 KO Paper 4 Speaking 只得理論上嘅課堂並唔足夠,所以喺大家考 Oral 前一星期,我亦會為大家安排一連串嘅 Oral Practice,務求做到「只要你有提早預約,我哋陪你無限瘋狂操 Oral」,入到 DSE 考場嗰陣絕對無有怕!

$1400/3 堂 每堂 1.5 小時
隨時於線上重溫 無懼疫情彈性上堂
送上精彩筆記 保證最佳學習體驗
無限WhatsApp支援 歡迎任問有關英文嘅問題

課程概覧

完成課程後你將可以⋯

  • 極速傳授你破解 Oral 嘅實戰技巧,變相可以提早準備好自己,唔需要臨考前先嚟後悔!
  • 輕鬆了解到 Paper 4 Speaking 嘅遊戲玩法,直接舉一反三套用應試技巧落 2023 DSE!
  • 以最短時間掌握「獨家搶分技巧」,喺最後關頭為自己嘅 Oral 急救!

課程大鋼

  • 第一堂:Group Discussion (1)
  • 第二堂:Group Discussion (2)
  • 第三堂:Individual Response

課程特色

極速傳授 Oral 實戰技巧
喺 DSE 最後階段,極速掌握 Speaking 必學技巧,至少提升 1-2 個 Grade!
了解 Speaking 遊戲玩法
深入拆解 Individual Response、Group Discussion 玩法、搶分重點,輕鬆應用落 2023 DSE 度!
考前無限 Oral Practice
只要提早預約,就可以即時進行 Oral 實戰,務求 DSE 前提供到海量實戰機會俾大家!

課程配套

#1:100% DSE-Oriented Notes

正所謂「貴精不貴多」,所以我所設計嘅筆記內容絕對係 100% DSE-Oriented,極精簡、系統化嘅設計令你上堂、溫書時可以更有效集中,唔會感到無所適從。而正正係因為呢本筆記集所有真跡同技巧於一身,所以同學喺溫習嘅時候就唔需要擔心太多本筆記溫唔切,能夠順利喺 DSE 嘅戰場上成功運用出嚟。

#2:考前無限 Oral Practice

為咗提供一個實質嘅操練機會俾大家,只要有提早預約、只要成功集齊四位 Candidates,我哋就會於考 2023 DSE 前一星期陪大家一齊無限瘋狂操 Oral,務求提供到海量嘅實戰機會俾大家,確保大家去到考前一刻已經練習過無數次,等同學通過有效率嘅操練同上堂可以取得心目中嘅 5**

課程總覧

線上課程
Paper 4 Speaking 特訓營
4.7
  • 極速傳授破解 Oral 嘅實戰技巧
  • Oral 前一星期安排一連串嘅 Oral Practice
了解更多
$1400
Your DSE English Strategist
Your DSE English Strategist

Mr. J English

Your DSE English Strategist
👔 DSE 輕鬆取 5** • 英文考試技巧專家
🌟 八年補習經驗 • 超過 3,000 名學生成績顯著提升
🗣 資深辯論教練 • 最強 Oral 及論證技巧
📚 6 科 38 分(舊制不設加乘)• 香港大學 BBA Law 雙學位畢業

Mr.J English 於 DSE 勇奪英文 5**,考入香港大學工商管理學學士及法學士 HKU BBA Law 雙學位。憑著八年 DSE 英文教學經驗,打造出一套技巧實戰兼備;幫助同學穩奪 Lv 5+嘅教學方法 ! 成功逆轉超過 3,000 多名學生英文成續,獲無數同學家長一致好評 !

學生好評

Tony Leung
Tony Leung
5
想不到英文Oral有咁多細節要留意,Mr. J在短短三堂以內就已經講到全部要點(包括如小組討論時的開頭、轉折、反對、口試真正要圍繞的地方;Individual Response遇上特別情況的應對方法等等)。另外,Mr. J與他的團隊亦會安排多場Oral Practice讓我們DSE考生在臨考真正的Oral前檢視自己的不足之處,因此該課程是值得有5星評價的。
Tommycheung
Tommycheung
5
課堂以最精簡嘅方式講解全卷, 卷一閱讀卷幫我哋溫習返一啲唔同嘅skills, 喚醒返做卷嘅記憶。卷二寫作卷就係花得最多時間好詳細咁講嘅一part, Mr.J好落力咁幫我哋減少喺呢度犯錯嘅機會。最後卷三聆聽卷都好詳細講咗做卷嘅步驟,注意事項。
Arestam
Arestam
5
mr.j 具有豐富的教學經驗和深厚的英文知識,他能夠將抽象的英文概念轉化為生動有趣的例子和實際應用,使學生更容易理解和記憶。他善於捕捉學生的學習需求和困惑,能夠靈活調整教學方法和節奏,確保每位學生都得到充分的學習支持。
Harry11
Harry11
5
課堂生動有趣,而且氣氛非常活躍,對于教授的技巧和心得也是靈活多變,不會因爲題目的改變而無法應用,重點于此堂有模擬訓練,對于多年未曾經考過英文口試的考生來說,是一個不可或缺的經驗
Joey 🦘
Joey 🦘
5
喺oral lecture 裏面, Mr.J俾嘅tips係畢生受用,喺oral practice, Mr.J同助教們都非常細心,練習機會係無數次,不流係考試流程或是心理質素都係無懈可擊,入到報到室已經係麻木咗,完全唔會覺得緊張,絕對贏到個勢👍🏻
Angelqwq
Angelqwq
5
Mr.J教嘅Oral同學校學嘅完全唔同,完全係全新嘅思路,從入考場到完場,全部都係好Practical嘅Skills,仲畀左好多situation我地諗,諗完之後再教我地點樣答,真係幫左好多,特別係啲好特殊嘅情況。
無限次重溫
報讀實時課程或購買線上課程後一年內可以無限次重溫課程內容
14日及首堂退款保證*
如對課程不滿意,可以於指定時間內申請退款

常見問題

  • 上堂跟唔切點算好?
  • 今年就考DSE , 而家 join 會唔會太遲 ?
  • 我個底好差 , 會唔會跟唔上?