2024 DSE MATHS:LQ KILLER 操卷班

4.7 (202)
丨378位學生已經報讀

踏入 F.6 備戰階段 ! 你需要一套正確、有效嘅操卷方法 ; 先可以清楚自己弱點,對症下藥進步 !

操卷班一連三期,試卷設計 100% 跟足 DSE,同時教授 5** 計數機技巧提升你 LQ 實戰能力

保證上完堂後,無論 LQ 題型點轉點問,你都可以輕鬆 KO,真正達到奪星水平

$1,200/期 每期 4 堂 每堂 3 小時
每堂 3 小時計時操練 以及詳細解卷、LQ 技巧
每期送上奪星套裝: 筆記、Mock Paper、PROG
WhatsApp 任問 + TG Group PP 資訊
額外送 BONUS 1-2 小時應試影片 不另外收費

課程概覧

踏入 F.6 備戰階段 ! 你需要一套正確、有效嘅操卷方法 ; 先可以清楚自己弱點,對症下藥進步 !

操卷班一連三期,試卷設計 100% 跟足 DSE,同時教授 5** 計數機技巧提升你 LQ 實戰能力

保證上完堂後,無論 LQ 題型點轉點問,你都可以輕鬆 KO,真正達到奪星水平 !

完成課程後你將可以⋯

  • 掌握最新 LQ 出卷模式
    深入了解考評出題規律、常見陷阱,題型點轉都唔會難到你 !
  • 熟練 5** 計數機技巧
    傳授最強 PROG + 內置功能,完美發揮計數機功能,無腦穩奪一半分數 !
  • 全面提升時間掌控能力
    善用各個 LQ 技巧、做題先後次序,用最快最聰明方法完成 MC 卷 !
  • 大幅增強 DSE 實戰水平
    高強度操練 配以 各個搶分技巧,保證交卷前鎖定 90% 以上分數 !

課程特色

DSE 實戰級操練
全程投入應試狀態,高效提升實戰能力
每堂設有計時操練,題目模式極貼近真實DSE。加上即時改卷、深度解釋 Marking,等你可以即時改善錯處,穩固技巧,從時間掌控到答題技巧,全方位增強實戰能力。
最強 5** 備試配套
極高性價比.為你 DSE 備戰更輕鬆
課程配套齊全,除 Mock Paper 外更附題型精讀筆記,精心設計。與坊間補習社比較,性價比極高,保證喺其他補習社嘅課程揾唔到咁多配套。
個人化溫習建議
準確分析個人強弱,作出改善
課程根據你嘅操練成績,全面分析個人強弱點,設定個人化、針對性嘅溫書策略。喺 DSE 最後關頭,以最高效率嘅方法作出改善,快速提升 DSE 數學成績。

課程配套

#1 DSE 級模擬試卷

100% 模擬真實 DSE,即堂深入講解,助你提升實戰能力

#2 題型精讀筆記

概念實戰兼備、助你溫書時更加得心應手

#3 計數機 Program 懶人包

針對不同課題,教你不同 Program 應用,助你快速命中答案

#4 WhatsApp 課後支援

無限學習疑難任問,助你課後亦能不斷學習進步

#5 Bonus 題解短片

額外課餘短片,幫你深入解題,對 DSE 評分更了解

你唯一嘅DSE數學應試專家
你唯一嘅DSE數學應試專家

Gary Maths

你唯一嘅DSE數學應試專家
GARY於中大就讀金融系,於2017 DSE上場數學親奪5**,【MC更加用一半時間輕取滿分成績,最後全卷達98%!】
短短兩年間已累積近150位學生,當中不乏傳統名校學生(包括德望學校、瑪利曼中學、香港華仁書院、協恩中學、皇仁書院、瑪利諾修院學校),亦曾幫助 Band 3學生奪星和自修生輕鬆由4升至5*。
靠嘅係一套貼地簡易嘅數學學習方法,【將概念簡化,再配上我嘅自制獨家精讀筆記、全方位計數機技巧應用,定必可以將你嘅數學應試能力推上至另一高峯!】
IG:@DSE.MATHS.GARY

學生好評

Hangqq
Hangqq
5
我們不妨可以這樣來想: 就我個人來說,出色的教學對我的意義,不能不說非常重大。我們都很清楚,這是個嚴謹的議題。其實,若思緒夠清晰,那麼出色的教學也就不那麼複雜了。奧普拉·溫弗瑞講過一段深奧的話,你相信什麼,你就成為什麼樣的人。想必各位已經看出了其中的端倪。池田大作曾說過一句意義深遠的話,青春是人生之花,是生命的自然表現。這句話反映了問題的急切性。世界上若沒有出色的教學,對於人類的改變可想而知。出色的教學勢必能夠左右未來。從這個角度來看,毛澤東講過一段深奧的話,人們的社會存在,決定人們的思想。而代表先進階級的正確思想,一旦被群眾掌握,就會變成改造社會、改造世界的物質力量。這是撼動人心的。本人也是經過了深思熟慮,在每個日日夜夜思考這個問題。帕斯卡爾說過,無論身份高低,只要會消遣就是幸福。我希望諸位也能好好地體會這句話。
_hiu.chinggg
_hiu.chinggg
5
雖然gary sir 講解的大部分skills 我都之前聽過,但可以喺度做個總溫習,都係物超所值~ 最後秒殺locus 的題目真係嘆為觀止,雖然唔知背後個原理,但的確好好用

無論你係咩程度的學生,呢個course 真係都值得去讀! 就算你校內考試100分,pre mock 5**都一樣可以獲益良多!
Ysze
Ysze
5
成個course好有用!!!!我自己本身真係係part B度失好多分嘅人,一黎連題目都唔識,二黎就係寫晒啲式結果答案錯曬,所以依家仲可以操卷,操返pastpaper以外嘅題目,真係好幫到我鞏固自己嘅skills!!!!!!真係超級希望dse可以發揮得好!
VincentChan
VincentChan
5
我參加了數學補習課,效果非常好!老師教學細緻、耐心,讓我從基礎打牢,進步很大。課程內容豐富多元,能夠培養我的邏輯思維和解題能力。我對這個課程非常滿意,強烈推薦給其他朋友和同學!
dser2022
dser2022
5
喺呢個第五期嘅課程學識咗A 1同A2分別喺做卷時需要注意嘅小細節,減少左犯careless mistakes 嘅機會。其二,做卷時阿Sir都有同我哋計時練習,訓練我哋做卷時嘅臨場素質,為之後嘅DSE做好準備!
EdwardChan
EdwardChan
5
感謝Gary老師對我們的辛勤培育。我們在Gary老師的教導下短短這段的時間進步很大,思維變得更敏捷、注意力集中,同時在其他各方面都有了明顯的進步,這與Gary老師的教育是分不開.
無限次重溫
報讀實時課程或購買線上課程後一年內可以無限次重溫課程內容
14日及首堂退款保證*
如對課程不滿意,可以於指定時間內申請退款

常見問題

  • 嚟緊會點樣上堂?
  • 我個底好差,會唔會跟唔上?
  • 上堂跟唔切點算好?
  • 上堂會唔會overrun?