2024 DSE:皇牌數神特訓營 - 加速班 2

4.6 (60)
丨53位學生已經報讀

喺呢個特訓營入面,你將可以係短時間掌握整個 DSE 數學考核部分必備嘅 Concepts、拆題技巧、計數機 Program。

無論你本身底子如何,都可以學識我嘅「獨門計數機技巧」,全面提升搶分能力同埋做卷速度,用淨返嘅時間達致 lv 5+ 水平 !

課程概覧

「以為自己溫熟咗嘅課題,點知去到考試嘅時候竟然唔識做。」

好多同學都遇過以上嘅煩惱,其實歸根究底只有以下幾種原因:

  1. 未溫晒課題嘅 Concept 漏洞
  2. 淨係溫習好概念,但未能熟習考試題型
  3. 做卷時唔肯定以及唔夠時間做
  4. 考試涉及跨課題題目

呢一個課程會幫大家列出所有應該要溫熟嘅 Concept ,篩選要背嘅公式!

另外亦會提供 DSE 級數題目以及跨課題題目俾大家練習,教大家用最快、最準確嘅模式去完成試卷。

每一條題目背後應有嘅思維、做題最短嘅路徑,我都會透過 Program、Skills、Concepts 三者全面咁教你!

及早打好基礎,再學習進階題型,一齊喺 DSE 搶分啦!

你唯一嘅DSE數學應試專家
你唯一嘅DSE數學應試專家

Gary Maths

你唯一嘅DSE數學應試專家
GARY於中大就讀金融系,於2017 DSE上場數學親奪5**,【MC更加用一半時間輕取滿分成績,最後全卷達98%!】
短短兩年間已累積近150位學生,當中不乏傳統名校學生(包括德望學校、瑪利曼中學、香港華仁書院、協恩中學、皇仁書院、瑪利諾修院學校),亦曾幫助 Band 3學生奪星和自修生輕鬆由4升至5*。
靠嘅係一套貼地簡易嘅數學學習方法,【將概念簡化,再配上我嘅自制獨家精讀筆記、全方位計數機技巧應用,定必可以將你嘅數學應試能力推上至另一高峯!】
IG:@DSE.MATHS.GARY

學生好評

raowa3062
raowa3062
5
皇牌數神特訓營 - 加速班2 Vol 2 - Equation of Straight Line, Four Centers & Trigonometry Function (直線方程、四心、三角函數)
Gary Maths
課程評分
完成評分即可獲4若評價內容含有無意義或不適當的內容 (歧視、暴力、情色、宗教、種族、侮辱或攻擊性等偏激用詞等),該則評價內容將會隱藏,帳號亦有可能會被封鎖
Wayne  Yu
Wayne Yu
5
這門數學課程是一個非常出色和有價值的學習機會。Gary Sir 有
清晰的教學方法,這門課程有清晰、組織良好的教學方法。老師能夠清楚地解釋數學概念和原理,並提供具體的示例和練習,確保學生能夠理解和應用所學的內容。
Kenny _Lam
Kenny _Lam
5
這門數學課程是一個非常出色和有價值的學習機會。Gary Sir 有 清晰的教學方法,這門課程有清晰、組織良好的教學方法。老師能夠清楚地解釋數學 概念和原理,並提供具體的示例和練習,確保學生能夠理解和應用所學的內容。
Roch
Roch
5
Gary sir教嘅skills真係好有用,除咗可以清返啲concept之外,仲教咗點樣運用計數機mode 4功能計statistics,而且教咗mc可以點樣計個答案而唔係諗或者估,縮短做題時間
samantha Ip
samantha Ip
5
感謝 Gary嘅課堂同教導,係課堂上可以學到有用嘅concepts 即使係堂上跟唔切都可以係落堂之後問返Gary Gary會用心講解返問題 唔需要擔心堂上跟唔切😆
jing~
jing~
5
簡單的初中topic是時常被人忽略,導致失分,是很大的損失。但是Gary sir 教的skills很有用,能快速找到答案,簡直係發現新大陸!!!超乎意料!!!
無限次重溫
報讀實時課程或購買線上課程後一年內可以無限次重溫課程內容
14日及首堂退款保證*
如對課程不滿意,可以於指定時間內申請退款