2024 DSE PHY:Capture Star 衝刺課程 - Zero to Hero Class

5 (45)
丨92位學生已經報讀

課堂會以教授長題目為主,每堂頭半部份快速重溫各課題的要點。以最短時間重溫晒所有課題嘅LQ DEMO,有得背嘅LQ flow我哋一分都唔會甩。課堂後半部份會操練DRQ Set,難道會較DSE高,讓大家可以提早見識更多的資料回應題題型。

課程概覧

此課程為Zero to Hero Class, 內容為底子麻麻,希望用極短時間補腦,目標升兩grade同學而設!

DSE Physics Syllabus 內容分為 Core Part & Extension Part,大部分Core Part 內容深淺度與HKCE程度相約,而Extension Part佔全卷不多於 30%!

所以如果你覺得自己最多只有Lv 3,短時間內無可能升Grade 就錯了! Set 好目標,用啱策略,剩低約3個月時間,你都可以上4衝5!

Hero Class 較著重 Core Part 嘅理解,上堂時會花更多時間係重點概念上同埋常見翻炒頻率比較高嘅題目!

教你邊重就輕,有咩一定要記一定要溫,有邊啲可以放輕少少

 

第一期,首先要幫大家搞好力學先。 力學係成個PHY Syllabus 當中3大topic之一,而考評局亦有指引 suggest學生係用較多時間溫習力學

而力學同時會橫跨到其他課題,例如靜電,磁力,Gasl Law,都涉及到力學概念

所以力學係不容有失嘅一個Topic!!

課程總覧

線上課程
Zero to Hero Class - Vol 1
4.9
$950
線上課程
Zero to Hero Class - Vol 2
4.9
$950
線上課程
Zero to Hero Class - Vol 3
5
$950
用簡單比喻 生活例子 去理解物理概念。
用簡單比喻 生活例子 去理解物理概念。

小馬sir @明道教育

用簡單比喻 生活例子 去理解物理概念。
【明道教育導師】

衝星操卷班95%以上學生獲取Level 5 + 成績
親身考試奪得 5**
🌟🌟連續4年DSE🌟🌟
學生超過80%學生比學校預計成績上升1級
近50%學生比學校預計成績上升2級 物理補底升grade首選

香港大學理學院畢業,逾10年補習教學經驗,熟悉及多年研究香港及外國公開試(HKCEE, HKAL, HKDSE, GCE, ICGSE)試題考該方式。 親自設計獨有教學內容,配合輕鬆演譯方式教授新事物及抽象概念,助學生串連各課題關鍵概念,令學生面對各種題型時將知識融會貫通。 注重學生提高思考和解難的能力。 親自設計模擬試題,貼近公開試題型。 一位令你鍾意科學嘅補習佬❤️

學生好評

Marvin!
Marvin!
5
真係幾好,最主要可以清到好多concepts,同埋進度可以自己慢慢調整。十分感謝謝你解開咗我對物理的的困難 本身對力學完全不理解 上完堂之後對他們的理解更加深刻 做題目的時候更加容易做
課室講解好清晰。老師係課堂入面運用左唔同嘅例子嚟解釋,令 Concept 變得清晰易明。👍👍👍👍👍
Dennis
Dennis
5
你的補習真是太出色了!我看到了在學業上的進步和自信心的提升。
感謝你的耐心 和專業,你的補習讓我在學習中獲得了巨大的突破。
你是一位優秀的補習老師,你的教學方法和教材選擇都非常怡到好
處,我能夠更好地理解和應用知識
BenChan
BenChan
5
Very good,the lesson is fast-pased and useful.There is a mock test at first for us to test your abilities.Then moving on on teaching parts.The skills that Mr.Ma taught is very useful in dealing mechanics problems and the course is absolutely worth joining! Hoping to excel my physics grade more in the lesson!
無限次重溫
報讀實時課程或購買線上課程後一年內可以無限次重溫課程內容
14日及首堂退款保證*
如對課程不滿意,可以於指定時間內申請退款