高強度,全實戰!100%鎖定日校沒有教的Chem DSE滿分元素!

化學補習邊個好?Chem補習推薦No.1!

TC門生分享2個月升2個grade親身經驗!

所有DSE中學Chem化學補習課程簡介

  • 學生評價
  • (12,443個評價)
4.7
導師分數
4.7
導師分數
75%
21%
2%
0%
0%
又止
又止
又止
2022 DSE 考生 - 聖公會曾肇添中學
最方便係可以whatsapp問書,而且a sir好快覆。我覺得係可以鞏固返啲學咗嘅嘢嘅。
Marco00
Marco00
Marco00
2024 DSE 考生
在我記憶的星空中,一顆閃爍的流星劃過一道優美的弧線,我的思緒也隨著它,飄飄揚揚,最後落在了那條游龍板上……“我拉著你呢,別所!”“你確定我不會摔出個腦震盪?”好吧,我承認我滑游龍板的技術不咋的,但在懇切地請求下,醜媳婦也要見公婆嘍!於是,我拉上林澤,一起去教滑游龍板
lamzizi
lamzizi
lamzizi
2023 DSE 考生 - 聖公會陳融中學
完全幫到我清concept,而且用日常生活嘅例子去解釋,好容易就get到,比起平時上堂冇咁悶。除左教書之外,仲教點樣讀書,非常之有用
SamSamL
SamSamL
SamSamL
2023 DSE 考生 - 華英中學
非常實用,内容充足,教了比學校多的内容,還教了DSE的應用技巧和玩法。筆記題目例題十分多,很值得去報讀此課程
高強度,全實戰!100%鎖定日校沒有教的Chem DSE滿分元素!

最強DSE化學補習名師 TC帶你輕鬆奪星

香港 DSE Chem 化學補習形式比較

當你打開瀏覽器搜尋「香港化學導師網」或者「香港化學導師討論區」,唔難發現市面上有好多唔同嘅Chem補習社,都有提供 DSE 化學課程。到底邊一種 化學班 學化學 先至最好?等AfterSchool為你分析唔同嘅化學補習班及中學化學課程啦!

要補DSE Chem,大型補習社好唔好?

首先講吓優點,第一樣當然係配套充足,有好多 Mock Papers 、練習、DSE化學筆記、dse化學答案、dse化學示範、dse化學卷及 DSE Chem Past Paper 拆解dse chem syllabus,包括考倒一眾同學嘅2021 dse chem、 dse chem 2023、2022 dse chem、dse chem 2022、dse chem 2017、dse chem cut off、dse chem syllabus、dse chem marking scheme、dse chem sample、dse chem answer等等。另一樣優勢就係分校比較多,可以揀就近自己嘅補習地點補習!最後就係導師擁有豐富教學經驗及 DSE 實戰經驗,同時課程以應對文憑試考試為主導。 然後講吓缺點方面,由於Chem課程分拆較多,同學有可能會唔識揀,就好似化學Chem常規課程、考前精讀Chem intensive、Chem化學補底、Chem化學奪星、Chem化學摘星等。另外就係多人教學可以能導致較少個別互動機會,難以照顧唔同程度嘅學生。

要補DSE Chem化學,中小型補習社好唔好?

提供較彈性嘅教學方式處理個人學習進度,面對面即時交流令學生學習效益更大,同時堂上會比較多思考空間俾學生去消化知識或考試技巧,唔會好似大型補習社咁一個鐘上堂「填鴨式」塞滿晒。同時相比大型補習社,中小型補習社可以做到Chem化學一對一補習,有Chem化學老师為你一對一補習化學! 至於美中不足嘅地方,就當屬資源比較少,未必能夠好似大型補習社咁周圍都係分店,同埋有海量嘅exercise俾學生練習。

要補DSE Chem化學,線上chem學習 或 Chem化學私補老師好唔好?

現時學習嘅新趨勢,可以安坐家中隨時隨地學習,包括高質量嘅中三化學補習、中四化學補習、中五化學補習、中六化學補習、DSE Chem tutor Hong Kong、外籍Chem化學家教 、 線上Chem化學課程 、 Chem化學密集班 、 Chem化學上課 、 線上Chem化學學習 、 Chem化學班 、 Chem化學補習班 、 Chem化學家教班 、 線上Chem化學家教 、 中學Chem化學補習都可以從中搵到。 由於課程內容都係針對特別人士而設,所以唔會好似傳統嘅教科書教學咁枯燥乏味;無論你係要兒童Chem化學家教、考試Chem化學家教、成人Chem化學家教、商務Chem化學家教等等需求,都無問題。

相比於 Chem化學班,到底搵 Chem化學課程 定 Chem化學私補 好?

想 學Chem化學 有成效,最重要係以目標為本,然後選擇能夠最快達成目標的方法!就以改善 DSE Chem化學補習 為目標做例子,想做卷又快又準,最快嘅學習方法當然係沉浸喺Chem化學環境。所以喺呢個情形下,搵 DSE Chem化學補習課程 絕對係進步得最快嘅學習方法。

補DSE Chem化學之前的注意事項

【了解自己補習目標】 好多 DSE 考生都會補習Chem化學,但係佢哋好多時補習都只係人云亦云,無真正了解過個人補習Chem化學嘅目標,想改善咩弱項都唔清楚⋯⋯如果唔了解補習Chem化學嘅目標,每次上堂都唔知自己為咗學咩,最尾只會導致補習筆記唔認真睇,練習又唔做,導致補習效益低,Chem化學成績無進步過! 【選擇適合自己嘅補習形式】 Chem DSE 補習形式眾多, DSE 考生需要了解當刻自己最想改善嘅分卷,再選擇適合自己嘅老師,而唔係盲目跟隨朋友所補嘅導師,朋友覺得補佢有效唔等於你補都有效㗎嘛!如果 DSE 考生唔知道自己想改善嘅分卷,小編建議考生可以多參與唔同補習形式嘅試堂,經過試堂體驗後再選擇最適合自己嘅Chem補習形式! 【切忌盲操Chem Past Paper】 考評局鐘意翻炒 DSE Chem 化學 Past Paper 出過嘅題型,同學仔如果想考好化學可以做一本錯題簿,將每一次做錯嘅題目抄低,寫番低正確答題嘅思維就可以避免重覆犯錯,記住考化學前多溫錯題簿,就算考試見番類似題目都識點答題啦!

TC Chem化學課程 補底拔尖只需2個月

TC利用最簡單嘅框架式教學,平均只需要兩個月就可以幫助學生升2個grade,當中無論係本身只有Lv1-3嘅補底同學,定抑或aim摘星嘅同學,都可以透過Chem化學補習老師身上學到完整嘅「升grade大法」,輕鬆喺DSE Chem化學取得佳績!

DSE化學補習名師TC IG帖文

實用DSE Chem化學補習文章

高強度,全實戰!100%鎖定日校沒有教的Chem DSE滿分元素!