高強度,全實戰!100%鎖定日校沒有教的英文DSE滿分元素!

英文補習邊個好?英文補習推薦No.1!

Mr.J English門生分享2個月升2grade親身經驗!

所有Mr.J English DSE中學英文補習課程簡介

  • 學生評價
  • (15,008個評價)
4.7
導師分數
4.7
導師分數
73%
22%
3%
0%
0%
Kiratto
Kiratto
Kiratto
2022 DSE 考生
Detailed teaching
白馬義從
白馬義從
白馬義從
2021 DSE 考生 - 長沙灣天主教英文中學
非常好,内容直接指出了想獲得5**傑出成績的考生該如何改善,是非常好的參考片段,希望之後會推出更多影片,一定會繼續報讀,很好的課程.
wonggggg
wonggggg
wonggggg
2021 DSE 考生 - 嘉諾撒聖心書院
未上呢個精讀班之前都唔知道grammar係有咁多野要留意,一路以黎都係憑感覺。係呢個精讀班,Mr J好仔細咁解釋最basic既野,而最basic既野先係最重要。呢個班有效地幫助我更深入了解grammar
Boscow
Boscow
Boscow
2024 DSE 考生 - 天水圍官立中學
我參加的paper 1精讀班課程是一次豐富的經歷。講師知識淵博,耐心且引人入勝,營造了積極的學習環境。課程材料具有挑戰性但組織良好,為練習和反饋提供了充足的機會。通過這門課程,我提高了批判性思維和分析能力,閱讀和理解複雜文本的信心也大大增強。總括來說,我強烈推薦這門課程給任何想要提高英語閱讀理解能力的人。
高強度,全實戰!100%鎖定日校沒有教的英文DSE滿分元素!

DSE 英文補習,咁多種方法邊個好?

香港 DSE 英文補習形式比較

當你打開瀏覽器搜尋「香港英文導師網」或者「香港英文導師討論區」,唔難發現市面上有好多唔同嘅英文補習社,都有提供 DSE 英文課程。到底邊一種 英文班 學英文 先至最好?等AfterSchool為你分析唔同嘅英文補習班及中學英文課程啦!

要補DSE英文,大型補習社好唔好?

首先講吓優點,第一樣當然係配套充足,有好多 ENG DSE Past Paper 、 DSE ENG Mock Papers 、練習、筆記及 DSE ENG 技巧教學,包括dse eng paper 1 reading、dse eng paper 2 writing、dse eng paper 3 listening、dse eng paper 4 oral、grammar、SBA、dse英文作文題目等等。另一樣優勢就係分校比較多,可以揀就近自己嘅補習地點補習!最後就係導師擁有豐富教學經驗及 DSE 實戰經驗,同時課程以應對文憑試考試為主導。 然後講吓缺點方面,由於英文課程分拆較多,同學有可能會唔識揀,就好似英文常規課程、考前精讀英文intensive、英文補底、英文奪星、英文摘星等。另外就係多人教學可以能導致較少個別互動機會,難以照顧唔同程度嘅學生。

要補DSE英文,中小型補習社好唔好?

提供較彈性嘅教學方式處理個人學習進度,面對面即時交流令學生學習效益更大,同時堂上會比較多思考空間俾學生去消化知識或考試技巧,唔會好似大型補習社咁一個鐘上堂「填鴨式」塞滿晒。同時相比大型補習社,中小型補習社可以做到英文一對一補習,有英文補習老師為你一對一補習英文! 至於美中不足嘅地方,就當屬資源比較少,未必能夠好似大型補習社咁周圍都係分店,同埋有海量嘅exercise俾學生練習。

要補DSE英文補習,線上英語學習 或 英文私補老師好唔好?

現時學習嘅新趨勢,可以安坐家中隨時隨地學習,包括高質量嘅中三英文補習、中四英文補習、中五英文補習、中六英文補習、DSE English tutor Hong Kong、外籍英文家教 、 線上英文課程 、 英文密集班 、 英文上課 、 線上英文學習 、 英語班 、 英文補習班 、 英文家教班 、 線上英文家教 、 中學英文補習都可以從中搵到。 由於課程內容都係針對特別人士而設,所以唔會好似傳統嘅教科書教學咁枯燥乏味;無論你係要兒童英文家教、考試英文家教、成人英文家教、商務英文家教等等需求,都無問題。

相比於 英文班,到底搵 英文課程 定 英文私補 好?

想 學英文 有成效,最重要係以目標為本,然後選擇能夠最快達成目標的方法!就以改善 DSE英文補習 為目標做例子,想做卷又快又準,最快嘅學習方法當然係沉浸喺英文環境。所以喺呢個情形下,搵 DSE英文補習課程 絕對係進步得最快嘅學習方法。

補DSE英文之前的注意事項

【了解自己補習目標】 好多 DSE 考生都會補習英文,但係佢哋好多時補習都只係人云亦云,無真正了解過個人補習英文嘅目標,想改善咩弱項都唔清楚⋯⋯如果唔了解補習英文嘅目標,每次上堂都唔知自己為咗學咩,最尾只會導致補習筆記唔認真睇,練習又唔做,導致補習效益低,英文成績無進步過! 【選擇適合自己嘅補習形式】 英文 DSE 補習形式眾多, DSE 考生需要了解當刻自己最想改善嘅分卷,再選擇適合自己嘅老師,而唔係盲目跟隨朋友所補嘅導師,朋友覺得補佢有效唔等於你補都有效㗎嘛!如果 DSE 考生唔知道自己想改善嘅分卷,小編建議考生可以多參與唔同補習形式嘅試堂,經過試堂體驗後再選擇最適合自己嘅英文補習形式! 【切忌盲操英文 Past Paper】 考評局鐘意翻炒 DSE ENG 英文 Past Paper 出過嘅題型,同學仔如果想考好英文可以做一本錯題簿,將每一次做錯嘅題目抄低,寫番低正確答題嘅思維就可以避免重覆犯錯,記住考英文前多溫錯題簿,就算考試見番類似題目都識點答題啦!

Mr.J English英文課程 補底拔尖只需2個月

Mr.J English利用最簡單嘅框架式教學,平均只需要兩個月就可以幫助學生升2個grades,當中無論係本身只有Lv1-3嘅補底同學,定抑或aim摘星嘅同學,都可以透過英文補習老師身上學到完整嘅「升grade大法」,輕鬆喺DSE英文取得佳績!

DSE英文補習名師Mr.J English IG帖文

實用DSE英文補習文章

高強度,全實戰!100%鎖定日校沒有教的英文DSE滿分元素!