【DSE備戰攻略】溫DSE俾睡魔侵襲嘅五大對抗辦法!

culawstudy
culawstudy 2020-1-22 8,095
依家喺度備戰DSE嘅戰友,除咗要征服DSE、首先要過倒睡魔同懶鬼哩兩座山:一唔小心就會俾佢地侵襲!唔想再比睡魔懶鬼搞到自己冇得好好地喺文憑試之前備戰?今次AfterSchool就請黎讀緊CU Law 嘅作者同大家分享下。究竟溫書溫到攰應該點算?應該堅持唔好瞓、定係直接去唞下?

明知要比心機考好DSE,偏偏一打開本書就開始覺得眼瞓😭

今次AfterSchool就請嚟係CU讀緊 Law 嘅作者同大家分享下。究竟溫書溫到攰應該點算?應該堅持唔好瞓、定係直接去唞下?睇落去你就知!

💡會寫這個post是因為我在上班的時候看著一堆的英文規章,我真的忍不住犯睏,所以就上網搜了下解決的方法,特意分享給努力備戰DSE、努力溫書的大家。

方法一:食嘢😋補充能量

Hunger, Hungry, Eating, Cookie, Biscuit

💥趕走睡意的最佳方法就是吃東西!我上班差點要睡著的時候,就拿出我切好的桃子🍑出來吃,一大盒桃子能讓我堅持一個多小時都保持清醒,因為我的嘴巴沒有停過。

🤕缺點:很容易變胖

方法二:洗面🙈將成塊臉浸喺水入面最好

💥我記得我中學溫習的時候,也會經常犯睏,然後我爺爺就會讓我去洗個臉。然而洗臉的當下是可以清醒;但想要溫書的時候要持續保持清醒的話,我看網上說如果想讓自己持續保持清醒就把整個臉浸在水盆裡,然後自己受不了那個冷水之後就起來,自然會很清醒

💥我沒有試過,現在在上班這裡也比較難用這個方法,看到這個分享的你們可以嘗試一下,看看是不是真的有用

🤕缺點:唔係隨時隨地都可以使用

第三種:寫文休息!

Writing, Write, Person, Paperwork, Paper

💥我上大學後考試之前,持續發了很多個post,原因其實是因為溫習的過程太沈悶了,所以我真的溫習到不想再溫習的時候,就會開始打文章,所以有一直follow我的人可能就會發現那段時間我很頻密在發文😂。

🤕缺點:寫下寫下會太過投入😂

第四種:飲咖啡☕️

coffee beans on orange ceramic mug

這個方法我一直以來都沒有試過,因為我從小到大都不喝咖啡,我也不知道是不是喝了之後就能像別人所說能立即趕走睡意。

🤕缺點:飲上癮🤤

——試曬四種都唔得?咁你應該真係好攰

對付眼瞓終極必殺技!第五種:瞌一陣😪

💥有時候可能你不是真的睏了,只是不想再對著手頭上比較煩悶的工作了。所以我覺得如果環境允許的話,就讓自己小睡15 - 30分鐘,睡醒之後就會清醒多了。

🤕缺點:要好有自律,搞咗鬧鐘一晌就要即刻起身,唔好懶床,唔係就會瞓過龍

【延伸閱讀】應唔應該通頂溫書?記得 Sleep is for the STRONG

最後想說一句我真的很明白那種心想繼續做,但是眼睛就是不自覺會合上的那種感受😢

其實就算係DSE狀元、抑或係普通嘅學生都好,要溫書、長期對於沈悶嘅文字都會覺得乏力、犯睏。不妨試試上述幾個方法,可能可以讓你振作精神迎戰DSE、UT!

咁但係如果病咗又點算?🥺溫書定休息好?快啲睇吓@culawstudy嘅《考試就到,但我病咗應該繼續溫習嗎?》喇!

免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
culawstudy

culawstudy