只需三步,新學年達成目標不是夢

The Chemist🧪
The Chemist🧪 2019-9-18 3,729
DSE狀元好似距離最好遙遠?成日都達成唔到目標?只需三步!AfterSchool同你一齊將目標化成現實!

已經開咗學兩個禮拜,新學年目標都一定有訂過,但係你仲記得自己訂咗啲乜嗎?訂咗之後有冇真係努力去實踐呢?

今日我地就一齊重新嘅去訂立目標,用三步,將目標幻化成為現實啦!


一.反思|尋找起點


正所謂「新學年、新開始」,話就話「新開始」,如果年年都重新開始,咁你咪冇進步過?!

要進步就要首先知道自己有咩需要進步

所以我地依家一齊反思下上一年有咩做得好、有咩做得唔好、點解會做得唔好先啦


比個例子你參考下:


  • 中文作文得38分

  • 英文作文都係得48分

  • 數學考試拎咗滿分,比預計九成好

  • 好似花太多時間落數學,搞到無時間去溫其他科目

  • 化學暫時仲算follow up到,同預期差唔多

  • 上年參加排球隊,最少每星期用咗4個鐘


為自己進行一個年度反思,評價下自己嘅表現!做得好嘅就要keep,做得唔好嘅就要搵出做得唔好嘅原因!


二.目標|你的終點


反思完你就可以諗下黎緊呢一年有咩目標,記住唔好一黎就吹太大話「我要7科5*」,要根據翻目前學習進度同你DSE嘅目標,去定立一啲係你能力範圍以內做到嘅事情同目標


例如:

我本身中英都係麻麻地,都係求合格拎個3入到大學就得,但係照上年情況黎睇會有D危機,所以其中一個目標可以係「我要中、英作文平均表現有65分或以上」。


三.行動|交通工具


知道起點同終點之後,你就要知道前往終點嘅方法!第三步就係為自己設立一啲具體嘅行動!要訂下令自己可以進步嘅方法!


又用翻上面做例子,你要做咩先可以令自己中文、英文作文去到上面嘅水平呢?


1. 每星期中文、英文最少各作一篇文並交比老師去改

2. 一派作文果陣就問同學拎D佳作黎睇下


咁樣具體話比自己知要做咩先可以幫你達成目標!最好就搵個日日都會見到嘅地方寫低,日日提醒自己有咩目標同要點樣達成


總結

上面三步看似簡單,其實真係好簡單,係睇你做唔做!


今年有心想改變一下自己嘅,不妨搵一晚lock自己係間房度,拎支筆同白紙,開始試下寫低你今年嘅目標同點樣去達成!話唔定半年之後你都會比自己嚇親呢!


免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
The Chemist🧪

The Chemist🧪

🚀定期分享 DSE CHEM 嘅學習心得、應試技巧🧪港大化學系畢業.專科專教🎖港大理碩士學歷.鑽研最強教學法🏅曾與港大教授進行兩年教育研究🏆多年DSE教學經驗.曾教授過千學生