Econ Chu Sir
Econ Chu Sir
經濟

Econ Chu Sir

DSE ECON實戰專家
  • (1084)|4996位學生
導師介紹
👔DSE ECON皇者**.最強團隊打造頂級學生** 出師名門,畢業於港大工商管理碩士課程。其後致力於研究公開試經濟科,歷盡千辛萬苦成功打造獨門考試竅訣,於多年高考以及文憑試協助學生拆解考評局玩法,圓其大學夢。 💼**累積學生破千.名校生御用補習天師** 早於 2012 投身 DSE ECON 補習,歷年間以學生成績成功打造自己口碑,引來不少名校生青睞。出自聖保羅男女中學、聖若瑟書院、聖公會鄧肇堅中學等名校門生不勝其數,2019 年更獨霸聖公會鄧肇堅中學所有5**學生。 ✍🏻**「根基為本・技巧為上」教育哲學** 以「萬變不離其中」為核心教學理念,多年來以打造學生經濟科根基為本,著重釐清抽象概念。知識以外再傳授應對考評局獨門絕技「關鍵字答題法」,面對千變萬化題型亦遊刃有餘。 📖複制考評局出題模式.DSE ECON 頂尖配套 由高考到文憑試期間已累積經濟科各課題庫,再由5**教學團隊加以改進,打造出與 DSE 出題方式、考評局評分要求 100% 相同的精製筆記,務求任何同學恆常練習應對考評局方法。
  • 學生評價
  • (1,084個評價)
4.5
導師分數
4.5
導師分數
56%
38%
4%
0%
0%
𝚐𝚛𝚊𝚌𝚎
𝚐𝚛𝚊𝚌𝚎
2022 DSE 考生 - 不適用/不公開
呢份paper嘅題型好接近dse,我原本econ麻麻,聽完解卷之後,學到好多答題嘅技巧,令我容易啲攞到分,非常有用。
Sctung
Sctung
2023 DSE 考生 - 仁濟醫院王華湘中學
Thanks for the notes . 可以更清楚咁知道自己要著重邊啲位 可以及時做出啱嘅選擇 筆記好精美! 講解都好詳細 thanksss 更有信心去應付Econ
Odysseus
Odysseus
2023 DSE 考生 - 東華三院陳兆民中學
我一直都搞唔清Market failure這個概念,並能極速解決我的概念。這個免費課程清晰和詳盡地解釋難明嘅概念是一個很好的giveaway 幫助我解決很多重要的概念,又會提醒我們那些mistakes,令溫習更清晰。
dseeeeegayau
dseeeeegayau
2022 DSE 考生
呢個課程真係好有用,我對呢課嘅理解唔係好深,有啲位唔係幾明,但聽完阿sir清楚嘅解釋之後我就明返好多啦!!!

Econ Chu Sir

DSE ECON實戰專家