叁壹捌中文
叁壹捌中文
中文

叁壹捌中文

  • (254)|608位學生
導師介紹
中文大學中國語言及文學系碩士 曾於德國Otto-Friedrich-Universität Bamberg短期留學 於上海復旦大學作交流生 在澳洲Hunter Wetlands National Park進行教學相關實習(English as language of instruction) 曾在港任教中、小學輔導班 出任模擬升中面試考官 優異公開試(DSE)成績 多年補習經驗
  • 學生評價
  • (254個評價)
4.3
導師分數
4.3
導師分數
46%
37%
12%
1%
1%
Ottoso1225
Ottoso1225
2022 DSE 考生 - 聖馬可中學
喺睇呢條片之前都唔知啲題目應該點樣做先可以高分,但係老師喺呢條片入面好詳細咁講出 DSE 中文科每份卷嘅要求同考評準則。
123lok123
123lok123
不適用/不公開
早前我考過2020的dse,點知成績並不理想,而中文作為我比較自信的科目,但僅僅得3分,現在觀看完課程才發現中文科有更多我不知道的細節。
Chris Wu
Chris Wu
2023 DSE 考生 - 張祝珊英文中學
老師講得好清楚,推介大家睇下
CN
CN
2022 DSE 考生 - 華仁書院(九龍)
上年因為完全受到疫情嘅影響,我完全係感受到學校網上教中文嘅 hea,而呢個課程好似簡單直接,唔會好似學校教中文咁樣係咁兜圈再兜圈,所以應該值得一試!

叁壹捌中文