通識延伸回應題—三大題型選題攻略

Issac 通識
Issac 通識 2020-1-22 7,509
成日都好想好想溫通識?但係成日都諗唔到應該點溫?成日啲題目都好相似,但係次次都唔識答?咁你就要睇係呢個:通識延伸回應題—三大常見題型選題攻略!!

成日都好想好想溫通識?但係成日都諗唔到應該點溫?成日啲題目都好相似,但係次次都唔識答?咁你就要睇係呢個:通識延伸回應題—三大常見題型選題攻略!!!

 

第一大題型:

現代中國+勤力温書寶寶型

如果你有做開Past Paper,你會發現有關中國議題近來會放係Q1,這類題型及試題其實十分適合勤力寶寶答,因為講明勤力寶寶,你應該會已經食左成本通識,你會對中國不同向度有一度甚至深入認識,作中國題的例子會比一般人優勝,亦易奪取較高分數。

部分例子:2013 Q3, 201420162018 Q1

 
第二題型:典型吹水題+吹水大王型

這類題型適合平時不愛背誦例子,但延伸及創意能力一流的考生。2016 Q2為例,問及政府應否題型,這十分適合吹水同學作答,因為需要的例不多,但要求解過程嚴密角度多元化,而且這類題型的議題大多不為大多考生熟識,因此如果你自問延伸力強,係卷二又見到這類題型,唔好諗,即做!

 

部分例子:2013 Q1, 2014 Q22016 Q2, 2017 Q22018 Q2

 

 

第三題型:題目易中伏+全球化不宜挑選

 

近年卷二必然會到全球化,甚至卷一亦開始多有關全球化的議題,但如果你見到卷二全球化題目的話,除非你十分有信心,否則不太建議你選。每年考評局均為同學作答全球化這種有很大的改善地方,未有緊扣全球化特做解說,我覺得係一個這麼重要的考試,如果你可選上述兩大題型,就先選(應該已涵蓋勤力與創意力的考生)除非選無可選,否則還是穩陣的單元及題型吧

 

部分例子:2015 Q32016 Q3, 2017 Q12018 Q3

睇完Issac分享仲有小小迷茫?

不妨睇下Issac嘅 

十大必學熱門議題—深入解析  

免費 DSE 電子報
定期為 30,000+ 中學生送上實用 DSE 資訊和資源
Issac 通識

Issac 通識

你有一顆想靠通識入心儀大學的心嗎?你知道通識考評玩法嗎?你有無想過用最少時間溫習,但可以喺DSE完美KO 通識嗎?Issac大學本科主修通識教育,真正專科專教!而且在學期間已有教超過20間中學通識課後班經驗,教授學校涵蓋Band 1-Band 3,不論你是來自什麼程度的學校,我也深明你們在學習通識科的困難之處,從而對症下藥,要你100 %信心上試場、入大學!Issac教學理論及實踐並重,多年來受無數學生讚揚及好評,2018 年Issac 學生近60%奪Level 5以上,95%奪Level 4以上,被封為通識考評鬼才。補通識,捨Issac 其誰?"